לה דיג (La Digue)

אידיליה נוסטאלגית, אתרי צילום מרהיבים, ושלווה אין סופית. האי הרביעי בגודלו בסיישל.

לאי קסם מיוחד המשלב הרמוניה שהשתמרה שנים רבות עם השאיפה של תיירים רבים לתור את האי. כיום חיים באי 3000 תושבים המתפרנסים מדייג חקלאות ותיירות.

שרשרת איי אלמוגים המקיפה כמעט באופן מוחלט את האי על חופיו הלבנים כשברקע עצי הדקל הנדירים, ימשכו לא רק תיירים רגילים אלה גם את תעשיית הסרטים ומפורסמים מהעולם.

מרחק של שעה במעבורת מפריד בין מאהה ללה דיג.

מקובל להגיע ללה דיג אחרי שהות באי פראלין מרחק של 15 דקות בלבד במעבורת.

 חוף "מקור הכסף" הציורי והמקסים נמצא בחלקו הדרום מערבי של האי.

אם תהיו מספיק ערניים, תוכלו לראות לפעמים צוותי הפקה מהעולם , שאולי ילהקו אתכם לתפקיד משנה לצד שחקנים הוליוודים מפורסמים.

ניפגש על הסט,בהפקות חלום.

Image

בתי מלון נבחרים באי לה-דיג

Le Domaine de L'Orangeraie Resort & Spa

במרחק של 200 מטר צפונית לנמל הקטן "לה פאסה" ממוקם לו המלון הכי מבוקש באי.במרחק הליכה ניתן לפגוש בארים,בתי קפה וחנויות למיניהם.
למלון מגוון רחב ומרשים ביותר של חדרים לפי קטגוריות מיוחדות.
63 חדרים ייחודים ומהודרים יגרמו לכם האורחים לחוות שלווה אסטונית וחוויה שמימית.
ברכות הזן ,מרכז הספא וחדר הכושר הם מן המפוארים שניתן לקבל באי לה-דיג.
בטוח שזה שווה ....מה שנשאר זה להגיע למקום המדהים הזה.

Le Repaire - Boutique Hôtel & Restaurant

בחלקו המערבי של האי ממוקם לו מלון בוטיק נחמד .
למלון 18 חדרים  המחולקים ל-3 קטגוריות שונות חלקם עם נוף לים והסטנדרטים לא,ובמקביל מציעים דרגת נוחות ושירות זהה לכולם.המיקום האידיאלי הקרוב למרכז האי מנגיש למעגן הסירות המרכזי,מסעדות,בנקים,והשכרת אופניים לטיול כיפי סביב 10 קילומטרים רבועים של שיטחו הכולל של האי.

Le Nautique Luxury Waterfront Hotel

במרחק קצר מאוד ממעגן הסירות של האי ממוקם לו מלון 3 כוכבים נהדר בחלקו הצפון מערבי של האי המפורסם לה-דיג.
למלון 3 קטגוריות חדרים לזוגות בלבד,חדרים עם נוף לים.מיותר לציין שבאי לה-דיג מגיעים בממוצע לביקור של יומיים,המון צילומים נעשים באי אם חברות הפקה מכל העולם או מטיילים לתמונות סלפי מרהיבות.

Casa de Leela Guesthouse

 במרכז חוף ראוניון ממוקם לו הגסט האוס המגניב תובל בירוק ומוקף בעצי דקל.7 מבנים שחלקם דירות וחלקם בונגלוס מהווים מתחם מהנה ורגוע ממש קרוב לחופים הכי ציוריים ומפורסמים בעולם.לכל המבנים מרפסת פרטית.לרשות האורחים עומדת בריכה פרטית מצויידת.

Patatran Hotel

המלון ממוקם בחוף פאטאטס על 30 החדרים שלו עם 5 קטגוריות שונות.כל החדרים עם נוף לים.כל החופים המפורסמים באי ניתנים להגעה ברגל אופניים או בבאגי חשמלי.ללא ספק מיקום שמשרה שלווה  אסטונית ורוגע צרוף.

La Digue Island Lodge

מלון וינטאז  טובל בתוך צמחיה ירוקה וצמוד לקו החוף.ממוקם במתחם החוף בשם אנס-רוניון מאופיין במבנים האייקונים הצבועים בצהוב המאפיינים את האופי והתרבות המקומית.6 קטגוריות יחודיות של חדרים מייחדות את המתחם הנהדר הזה.
זו רק התמצית...לחוויה כולה דברו איתנו...
052-6000719
זו רק התמצית...לחוויה כולה דברו איתנו...
052-6000719